tacktack :O

In the sun, i'll be myself.



japp, jobbet går sådär.. menmen det är på godväg! :)
Tack så hemskt mycket therese för kläderna som jag fått, men som jag inte hunnit kolla än :P
på torsdag, kollar jag vad jag fått^^ det kommer bli jättebra :D
Idag har jag bara suttit hemma och jobbat projekt till och från. Nästa gång ska jag fan ta tag i allt på en gång när jag får det, dumma mig. Jag måste verkligen, verkligen bli bättre på en massa saker.
Jag undrar vad mitt första MVG kommer vara i :S om jag ens får något.
Aja, nu blir det lite mer jobba..
Föresten, på torsdag bär det av till Alphyddan med konfirmationen :D jag är så glad som kex choklad ^^
och så kommer vi hem på söndag. Egentigen så får man inte ha mobil, men jag ska ta med en extra, haha ! :)
ha det,


maddeey♥
| |
#1 - - julia e:

åhh , va snällt av dig madde :) ! puss på dig <3

#2 - - weilow:

fett kul det kommer bli i alphyddan (a) <33

Upp