too little, too late.

some say love it is a flower, i say love is a razor.


Nyss såg jag på filmen ''Jakten på lycka'' med Will Smith och hans son.
Den var riktigt bra och jag ångrar att jag inte sett den tidigare ;o
För alla er som inte sett den kan jag bara säga att ni måste se den!  jag grät nästa´n av glädje och det är inte ofta jag gråter kan jag säga till er :O
Idag jobbade jag väldigt lite matte, men jag fick ändå lite mer uppfattning. Aja fuck cp omprovet det får gå hur det vill jag kommer ändå aldrig bli ngt i matte.
Just nu saknar jag skolan och alla mina vänner, men det är ju tur för mig att jag bara behöver vänta i lite mer än 12 timmar :)<3
nej, nu ska jag ta upp tvätten och så.Sen klockan nio blir det film på kanal nio ^^
ha det,


maddeey♥

| |
#1 - - Nicole!!!!:

asså jag måste se den filmen den sägs vara jätte bra :D:D:D

Upp