120 cm

Nu är det dags för mig att blogga igen, för tredje gången idag :)
Uppskattas det? :)
Imorgon ska jag möjligen få en 120 cm säng :D
Men innan dess är det mycket som behöver rensas bort under sängen jag har nu. Eftersom jag har en massa förvaringsutrymmen under sängen (det är som små hyllor/lådor) och sängen är ca. 1 m hög 90 cm bred.
Det kommer bli jätteskönt att få en stor säng, eller lite större åtminstonde.
Pappa och jag åkte och tittade på sängar i eftermiddags, vi hittade en bra och inte allt för dyr säng. :)
Imorgon blir det rensning!
Bilder på en massa söta saker kommer förhoppningsvis upp på bloggen.

Nu ska jag titta på en film igen... Den här gången blir det nog '' Babel''. Är det någon som sett den?



Den har tydligen fått 7 Oscar's.
Fortsätter att läsa på min bok och kommer antagligen börja på nästa redan imorgon.

madeleine♥

| |
#1 - - Melisa (::

hahah, jag vet inte . :p

jag raderade andra och ville ha igen så jag skaffa en ny :p <3

#2 - - Anna:

sv; haha tack för den -.-' ;D

haha jo det går bra ....... xD sj? <3

#3 - - sarauusimäki:

svar: ja då :) <3



var din säng 1 meter ovanför marken ? :O shit vad hög ;) <3

#4 - - - Shop till you drop:

Har hört att den är bra :)

#5 - - JONNA:

en större säng är aldrig fel :>

#6 - - Kia:

sv: eh va? :S vad skrev jag? <3

#7 - - Kia:

sv. eh nej? Har aldrig sätt jag skrev att wild child var det ;) <3

Upp