Blondie, byebye!

Jupp, som ni kanske förstår med rubriken så är jag inte blond längre, efter ett misslyckat försök till att färga min utväxt slutade det hela med att jag nu är brunett. Någon som har några komentarer om det? Kom med vad ni vill, det gör inget ;)
Jag känner mig lite seriösare och behöver inte tänka lika mycket på mitt utseende som när jag var blond.
Ja, det är ju i stort sett bara jag som har en massa konstiga åsikter om saker :P

Det här är kanske lite onödig info, men jag bor bara hos min mamma på helger från och med nu. Vi får se hur länge det varar. Pappa påstår att jag går igenom en fas, jag håller inte alls med. Jag tycker inte att alla vuxna är dumma i huvet, jag vet.


With me - Sum41, Instrumental


madeleine♥
| |
#1 - - Anna:

sv; hahah ja hon är inte så good.

men är du brunette nu ? visa bild !! :O :) <3

Upp