header



funderar på att ha den här bilden som header, den är omgjord av mig.
vad tycker ni?
| |
#1 - - Johanna:

Go for it ! Den var jätte fin :D<3

Saknar dig !<3

#2 - - Anna - en fotoblogg om mitt liv:

SV: det var Chris Brown i Januari.



det tycker jag verkligen att du skall, bilden är ju skitfräck! =D

#3 - - Kia:

spelar ingen roll men den du har nu är finare tkr jag :)(L)

#4 - - annie:

sv : hahah jag suger redan i skolan, jag kan verkligen inte komma ihåg saker heller.. nmej du det kommer inte gå bra ;) menmen de får vi se :) tack iaf! <3

#5 - - Melisa,:

den var jätte cool, men jag tycker du borde hålla dig till den du har nu :)) <3

#6 - - jenny:

den va cool :D

#7 - - linnéa orhagen:

Nya foton på bloggen!

Säg gärna vad du tkr! :D

kram

#8 - - linnéa orhagen:

Nya foton på bloggen!

Säg gärna vad du tkr! :D

kram

#9 - - emmas:

den var jättefin :) <3333

#10 - - juliae:

OUTFITSTÄVLING PÅ BLOGGEN!

http://jejej.blogg.se/2009/august/tavling.html

puss&kram

Upp