16 år...

Det blev nu ett inlägg ganska nära inpå det andra, men det får ni ta ;)

Ni måste veta att jag längtar som satan till den dag då jag fyller sexton, 282 dagar , det är tyvärr ett bra tag kvar...
När jag fyller sexton ( 7 Oktober ) så har jag ett jobb kirrat på Coop Forum, jag bor ju riktigt nära så jag kan ju egentligen jobba hur länge som helst utan att behöva tänka på bussar, tåg osv. Vilket känns superbra.
En annan sak som jag längtar efter är, hur konstigt det än låter, att få sluta på Vittra och bli fri från skolan. Människorna är helt underbara (eleverna) och allt sånt, men jag tror att jag längtar efter att få börja om från början på ett helt nytt äventyr.

Ja.. Nu ska jag bänka mig framför tv:n, vara osocial och titta på film.

madeleine


| |
#1 - - Anna:

äre coop ner epå stan? haru fått jobb? :D



sv; japp, looonley ;)<33

Upp