kan man få nog av sig själv?

Sista skoldagen, näst sista betyget.
Det var som jag trodde, det var exakt vad jag visste att det skulle bli, men ändå lyckas jag bli besviken på mig själv.
Jag vill inte orka mer, jag vill inte hålla på såhär längre.
Jag vill känna mig duktigt utan att få skuldkänslor över att jag kände mig duktigt när jag sedan har fått veta att det jag gjorde knappt räckte till G.. det suger.
Jag trodde att jag hade börjat komma in i en bra period, men jag hade visst fel.
Det kommer inte vara ett bra lov.

madeleine
madeleine | |
#1 - - emmae:

sv: eller hur, när kommer julkänslan egetligen!?!? :p det suger att vara besviken på sig själv, jag vet det. men försök göra lovet till det bästa så att du kan komma glad och utvilad och sätta i högsta växeln nästa period. för du är grymt duktig på många olika saker, kom ihåg det. efter regn kommer solsken, och kommer inte solsken så köp ett paraply och gör det bästa av situationen. glöm inte att du är duktig, oavsett vad bokstäverna på pappret du fick igår säger! jag älskar dig! <3

Upp