smidiga jag..

hejhej.
visst var det någonting som stod fel.. juste! att jag är smidig.. hrm, den tanken finns ju inte.
Okej, såhär var det:
Alla som ska praoa får en lapp som dem ska ge till ''föreståndaren'' där man jobbar och på lappen ska dom fylla i lite olika saker, sen får vi tillbaka lappen när veckan är slut. Iallafall... jag hade lite bråttom imorse och då tog jag en lapp (som jag trodde var praolappen) och går ner och låser och går en liten bit, lappen var uppochner vänd så jag vred på den för att kolla vad det stod exakt.
När jag vänder den jävla lappen så är det ett tomt jävla papper!! Ahhh! jag var tvungen att ta fram helvetes nycklarna,öppna dörren, gå upp på mitt rum , leta fram helvets pappret, gå ner, låsa dörren ocg gå powerwalk till busshållsplatsen.
._.' jag säger det jag är verkligen inte smidig :O Sen var det dags för första praodagen, det var värsta chill jobbet.
Vi jobbade på bröllopsspeciallisten och där finns det ju mängder med klänningar :O eller kanske inte så många, men det var några stycken :)
Hahaha det var en föreståndarens barn (bebis) var där den här dagen.. och dom ställde hans stol framför oss, typ att vi skulle underhålla ungen. Vi tittar lite på bebisen och sen så typ prutar den! vi började asgarva och sen efter en stund börjar han fjärta typ i 1 minut oavbbrutet :O ^^ hahaha det var askul!
Men vad gjorde vi idag? typ ingenting, vi städade lite och sen satt vi typ stilla jättelänge och väntade på något, men något hände inte.
Det var ett provrum som de som ska testa brudklänningar får använda, där inne fanns det typ en massa olika sorters underställ till bröllopsklänningar :D
Hahaha det vaar klart att jag skulle testa :P

snyggt va?
asså den ska ju inte sitta sådär högt upp, men jag är ju inte särskillt lång..
ha det gött<33


maddeey♥
| |
#1 - - Kia S:

svar: det beror på vad man tycker är dyrt, haha. Men typ som nancy´s runt 69, jag tkr inte det är dyrt. vaddårå? <3

#2 - - emma:

skulle man ge lappen till föreståndaren i början av veckan? du vet den som dom ska fylla i typ om man har skött arbetstider osv? :p

Upp