Annapanna är tilbaka! :D

Now I know, I messed up everything


Hejhej, nu har ungefär halva dagen gått.. jag har inte gjort särskillt mycket och just nu är det dags för mat.
Jag äter och så fortsätter jag när jag kommit tillbaka ;)
okej, tillbaka :D
Men kolla vad fina ;

jag skulle ha sagt att det är dagens vill ha, men jag har dom redan!
Eller ja... typ i alla fall, det är mammas.

Nu ska den dumma idioten jag har till mamma ta med sig kosmos till sin kompis för att visa.
Asså hallå? lyssna på mig, det är min katt! J******************. Nu är jag arg.

En sak till visste ni att Anna panna ytterberg a.k.a. Skunken kommit tillbaka? Det är bara för... otroligt! :D

Ah, juste en andra sak.
En gång var det en tjej som kallade mig fjortis och diva, fast själv såg hon ut som en hora?
Aa, jag kände typ henne, men hon kände inte igen mig, och hon är typ 5 år yngre? Som ni märker så vet jag bara vem det är och inte precis ''känner''.
Men aah, hon typ sa en massa saker till mig utan anledning och jag bah, vafan och så sa jag ;
- har du sett dig själv i spegeln?
- aa det har jag.
- men då vet du ju. Att du ser ut som en hora.
Sen var jag tillräckligt långt bort för att inte höra vad hon sa så jag brydde mig inte längre X)

Hihi, tyckte bara att ni skull veta det ;p

maddeey♥
| |
#1 - - patricia:

svar: man tackar :) <3

#2 - - Anonym:

hej, spana in vår webbshop, skonamig.se!!

Massa snygga pumps till suuuuper bra priser :D

#3 - - Kia:

hallå på din header står det ju "life isn't about..." Det är någon mer som har så på sin header vem? :) Förresten snygg ny design.

sv. Jag tror jag kan vara någon dag nästa vecka :)

#4 - - Anonym:

Sv: Haha, den laten ar bra men jag ar ocksa ensam nu men jag lyssnar pa ''Carrie'' med Euorope haha den ar lite sorlig :(

Men kommer snart :P<3

Upp