älska att leva.

life isn't easy, who said it would be?


det här är ännu en av mina fantastiska kommentarer:


vi ska doppa ditt huve i solsrosolja och fritera dig. Sen skulle vi hänga dig uppochner i en klädhängare i en garderob som är mörk och fuktig, sen när det har gått ett tag kommer råttorna och äter din knaspriga utsida, sen tillslut kommer dammtussarna och dem är inte snälla, det kan jag berätta för dig! när det har gått 3 år kommer vi och hämtar dig och begraver dig.

Den här fina kommentaren fick lilla juliet G av mig.
Ibland är jag bara för elak.
Idag var en bra dag, jag fick lite skäll och böcker på mig av sara, men ja. Jag kanske förtjänade det? Ne, det gjorde jag inte .
Men, jag är sams med gustav nu. *glad*
imorgon blir det sova hos nicole med Sara och sen dagen efter blir det hem till mig med nicole så ska vi sova hos mig ^^
Bilder från vårat sleepover party kommer nog komma upp på bloggen..

maddeey♥

| |
#1 - - Anonym:

<3

#2 - - emmae:

anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig, vinnaren utses senast den 12/6. <3

Upp