korv med bröd :)

i know it's hard. but in the end it's all worth it!


Hejsan :)
Idag var det slappdag. Hoppade studsmatta det första jag gjorde sen åt jag frukost, hoppade studsmatta, sen cyklade jag till mamma för att hämta skolavslutningsklänningen <-- vilket jobbigt ord.
Det är samma som jag använde på konfirmationen, men vi använde ju knappt dem då, så jag tycker att jag kan använda samma ;p
Ni kan aldrig gissa vilket erbjudande jag har fått! :O pappa sa att dem behövde någon som sorterade penslar på hans jobb, bara några pallar, och man behövde inte vara 16 för att göra det! :P jag skulle tjäna 3000 :- i veckan! fatta hur jävla mycke pengar det är!!!! Hahahaha jag kommer nog få det jobbet ( hoppas jag verkligen) Suck on that!
(H) steka och bada kan man ju göra senare oxå ;)



+



=

inte kul!

jag var tvungen att klippa gräset med en sax! >:O
Det var runt träd, altanen och ännu fler träd! Usch, det var inte kul. Pengar fick jag inte heller...

Aja, jag ska kolla runt lite på internet, sen ska jag sova. Pusshej leverpastej!

maddeey♥
| |
#1 - - ANNA:

jag kan också sortera pensalar :D hihi (a)<3

#2 - - Kia:

HAHAH varför använde du inte en gräsklippare? ;) haha<3

#3 - - patricia:

hahah, det har jag också gjort. alltså klippt gräset med sax ;) <3

Upp