Lesson lerned.

I wanted to lift myself high above, but I didn't success.


Jag var vaken länge igår, till ungefär halv fyra.. eller något nära där.
Fast jag var inte vaken ensam, nej jag var vaken med petra,kia och ellika. Fast kia och ellika var tråkiga och ville sova. Så då var jag och petra också tvungna att lägga oss. Jennifer, emma och emma sov redan långt innan oss. Haha, vi sov hos jennifer om ni ville veta.
Jag, Amalia, Petra, Ida och Ellika äger verkligen på Kubb! Hah, vi hade en sån där kubb grej som dom skulle slå ner kvar och dom hade typ fem som vi skulle slå ner. Gissa vilka som vann? Vi såklart! Se upp för fartdörrarna :D
Ingen fattar någonting... Haha, men man brukar inte fatta så mycket av det jag säger.  
Sen tittade vi på Twilight, jag hade inte så höga förväntningar på den filmen, men det var dumt av mig.
Den är så otroligt bra! Jag var tvungen att köpa den och så satte jag sprätt på mina sista pengar, fast jag köpte en tröja från BikBok också :) Bilder på lite hejsan svejsan kommer upp snart...
Håller ni med mig om att det var synd att Michael Jackson dog? Det är hemskt, han är ju en, eller var, en av dem största kändisarna i världen. Visste ni att det var exakt såhär världen reagerade när Elvis Presley dog?

mina inköp på stan:


BikBok, Hood 299:-


Åhléns, Twilight 199 :-




maddeey♥
| |
#1 - - emmae:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH, TWIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHTTTTTTTTTTTTT!!! Har du läst böckerna? Om inte så måååste du bara göra det!!=)<3

Upp