www.nervvrak.se

I'm not glad, I'm not sad, I'm something in between.


tjo :D
Dagen var bara bra bra bra, vi hade idrottsdag i skolan och jag, sara k och petra var ett lag. Jag kan ju säga att vi ägde sönder på basket, 19 - 2 . Hehe X)
Ímorgogn bär det av mot stockisholmen med jennifer. Bara på förmiddagen :P jag ska till tandläkaren och snälla jennifer följer med :) vad snäll du e ;)
Jag var med lilla jennifer idag på eftermiddagen oxå ;p
men det blev ett litet inlägg idag, vi hörs imorgon ;)



min klänning :)



skjortan jag ska ha på niornas avslutningsmiddag :)



fick en bild på lilla söta jennifer :)



jag skulle fixa håret lite X')



... och sådär fick det se ut ^^

PS. jag är skitnervös för en grej.. :S

maddeey♥

| |
#1 - - Anna:



PS. jag är skitnervös för en grej.. :S





vadå? <3

#2 - - ida liefvergren:

är det den där vita klänningen du ska ha på skolavslutningen? den va jättesöt iaf :D<333

kramiskramis:)

#3 - - Jennifer:

jag ser ut som en lite apa kunde du inte ta någon bättre bild!!!!!! <33

#4 - - Kia:

vad är du nervös över? :)<3

Upp