vad är inte härligare än en regnig dag med Madde<3

Hejsan alla söta läsare,<3
Nu är det jag som skriver, det vill säga inte Madeleine :D
Idag så vaknade jag runt tio, satt vid datan och messade Madde. Jag hoppade i duschen och sen kom Madde över. Jag lagade mat och vi satt och åt och pratade jätte länge. Det var skönt att sätta ord på sina känslor. EFter en massa prat satte oss vid datan igen, lyssnade på musik och kollade bdb.
Sen så satt vi på en väldigt udda film. Jag var nära på att somna, då kom min syster Jennifer hit till pappa. Sen så somnade jag. När jag vaknade så var filmen nästan slut, den var uff!
Nu så sitter jag här och bloggar lite.
Vädret suger så därför blir det istället en mysdag med världens bästa Maddeleine<3
Många kramar från mig
| |
#1 - - anna:

sv; nej dem har iuaf inte hört av sig än :p men som sagt ska jag jobba hemma och då tjänar jag på det lite ändå så ah, it´s okaaay XD <3

#2 - - anna:

Drar igång med en tävling nu... Avslutas på fredag! Så innan dess är din uppgift att få den finaste outfiten på bild. Alla tycker ju olika, men inom några dagar drar jag ut tre "finalister" och sedan får andra läsare rösta på den outfit dem tycker mest om. Så klä dig i något ballt nu och ta hem alltihoppa! :) Anmäler dig gör du bara under inlägget som heter "tävling", som du kan hitta på min blogg.

Upp