men hallå?bajsar björnarna i skogen?

hejhej:)
idag var vi i stockholm med skolan och det var kul som vanligt, eller inte.
Folk håller på mot mig, hela tiden med jävligt dryga kommentarer och liknanade. Förfan, det räcker.

vad i helvete är problemet??

asså jag hatar när folk pratar bakom min rygg, än mindre framför mig.

det kanske inte var ngt seriöst, men jag blir ändå ledsen.

jag blir bara arg och ser ner på mig själv, när folk är dryga mot mig.'' - taget från min bdb.
inte lika roligt inlägg idag inte.
Det finns människor som är goda på insidan, men inte visar det. Det finns männískor som inte har någonting gott i sig själva över huvudatget. Det finns människor som är goda hela dem, men dom finns fan inte här.
Jag är trött på att bli nertryckt, ursäkta att jag är så jävla kort, men berätta för mig vad jag ska göra åt det! Är det mitt fel?? nej, fan det är det inte. ursäkta för att jag är så jävla olik dig, men vad ska jag göra åt det? Tror du jag bryr mig? jo, det gör jag till en viss del, jag tar illa vid. det sårar. Djupt inne i mitt hjärta är det någonting som har gått sönder, någonting som aldrig varit helt, kanske när jag var liten, men mycket skit hände då också.

Det sårar mig oxå när folk säger att dom gillar mej, men jag väntar ju på att det ska hända .. när jag är beredd att offra mitt hjärta och kanske kunna gå vidare. Det är absolut inte meningen att såra det lovar jag! Det är bara det att jag vill .. jag orkar inte .. jag vet inte. Det är mer vänskap jag vill ha. Inte något ''förhållande''.
folk kommer undra nu, vad är det som hänt? finns, vill du prata om det? mår du bra etc. asså lägg av, jag vet att ni bryr er eller inte men jag behöver inget sånt stöd. jag klarar mig, det har jag gjort i 14 år och 6 månader.


maddeey♥

| |
#1 - - Patricia:

Vilka är det som håller på ? :O ska vi slå dom eller ? <3

#2 - - Patricia:

jaha, säg till imorgon om du inte vill prata med dom själv, jag kan ju följa med eftersom jag också är liten & sånt, kortare än dig tom ? men jag tar inte åt mig längre, jag har blivit såpass stark att jag klarar av alla ors, jag hör sånt 100 ggr per dag typ men nu rinner allt av mig lika fort som jag hör det. <3

#3 - - Anonym:

Prata?<3

#4 - - jooeel:D:

Prata?<3

#5 - - Patricia:

svar: ah precis ;) <3

#6 - - emma:

du har helt rätt!! ingen har rätt att trycka ner folk sådär.. stå på dig, det är du bra på(: <3

#7 - - Kia S:

håller med emma helt, pratade du med dom? dt är bra att du gör dt så att dom fattar någon gång -.- <3

Upp