see the real me, no matter what other people say

Hejhej :)

Jepp, jag är lite seg just nu, sitter bara framför datan när jag kanske egentligen borde plugga?
Ja, jag vet inte. Jag måste lixom vara på rätt humör för att plugga, fast jag vill ändå bara ge upp skolan och typ bara tjäna pengar -.- jag vill ha en massa saker!! Men nejdå, jag ser ut som skabb, bara för att jag inte har råd med någonting.
''Hej och välkommen till min skabb värld'' ._.
Men jag ska inte klaga, tänk på dem stackars barnen i Afrika! Äsch, nu är det som det är. Vi har det bättre, vad ska vi - vanliga människor - göra åt att de har det sämre. Allt handlar ju om vad politikerna eller nån som bestämmer gör.
Fast.. ja jag vet ju inte så mycke. Det handlar bara om att plugga på och komma in på ett bra gymnasium.
Pratade lite med Caroline och eftersom jag vill öppna café sa hon att jag skulle gå samhällslinjen. Egentligen behöver man ju inte någon särskilld utbildning för att starta eget, det är mest matte och att kunna bemöta kunder. Och den viktigaste ingridiensen - Pengar!
Japp. Men önska mig lycka till och så ses vi på mitt café ;)
kolla in min lillasyster -

klicka på bilden om ni vill se den större :D

ha det gött <33 


maddeey♥

| |
Upp