I know you wanna be like me ;)

Hejhej :)

Just nu är jag med Sara K och det är kul :D just nu vi tittar i skolkatalogen och letar efter någon som komenterat min blogg med AE .. fast det kanske bara var någon som skrev något slump mässigt, menmen :P haha jaa.  
För ett litet tag sen så bakade vi kokosbollar :)) mmm... smarrigt ^^ hahaha men innan det så gjorde vi en liten kul sak.. målade en gubbe på min mage, okej jag vet vad ni tänker, men det var INTE så!! haha vi gjorde en gubbe och så var munnen naveln :P hahahhahaahhahahaha :D
jappjapp. Saras mamma ville oxå bli omnämnd så varsågod lena ;)
Ja.. och jag håller med saras mamma om att det blev väldigt kokosbollar ._. 
Sara har en aaaaaascool blå hårslinga (som är på och avtagbar, för er som inte fattar det )
haha hon ska köpa en rooooooosa till mig :) mmm... donuts. hahahaha jag kollar för mycket på simpsons , hehe, he.
Åhh.. jag är såååå avundsjuk på henne .. jag vill oxå bo i ett stort hus, bo i england och bli saknad, och vara duktig i skolan -.- men haha jag har katt det har ingte hon, hahaha, nanana. Hon hade katt hon har inte nu :P
ha det <33


maddeey♥
| |
Upp