sometimes i'm trying to forget

Hejhej :)

Idag var det solksken och jag var så himla glad. Vädret gjorde mig helt in åt helvetes lycklig.
Jag kände att jag verkligen kunde leva idag.
Idag hade jag hemkunskap med ett par personer :) Samma sak imorgon.
Idag hade vi i hemkunskaps gruppen lunchrast i en och en halvtimme! Så jag och Sara K gick ner till mälaren (den är vid vår skola^^)
Och jag blev såklart jätte skitig på skorna -.- menmen,man får ta allt med ett leende i alla fall.
Nu, just nu, ska jag verkligen börja ta dagen med ett leende och bara strunta i alla ord som kommer emot mig.
Varsågod,kalla mig vad fan du vill,tryck ner mig, men jag kommer resa mig upp. Om någon skulle göra någonting  kommer jag ändå bara stoppa de orden i en säck och stoppa längst in i garderoben, för även om jag inte bryr mig kan jag inte låtsas som om det aldrig hänt någonting.
Jag lever för att leva och nu snart får det hända någonting, annars vet jag inte vad jag gör.
''hej, kom och hjälp mig''
Jag kan säga en sak, hör inte alls till ämnet, att jag är orolig. Jag är orolig för att det finns en spec. person som gillar mej, men jag vill verkligen inte det :O jag menar... ja, det går bara inte. Vi är ju kompisar och jag hoppas att han förstår snart eller ja, att han inte gillar mig iaf. Jag tror nog att det är ganska många som märker att han hänger efter mig hela tiden, men jag vet inte.
Ja,ja jag ska ta dagen som den kommer iaf. Jag ska verkligen vara positiv no matter what! eller ja.. nästan iaf.
Hoppas det blir lika fint väder imorgon oxå! :D
Nej, nu ska jag fixa håret så att det ser lite bra ut imorgon ( om jag inte hinner fixa mig imorgon )




ha det gött<33


maddeey♥
| |
#1 - - Kia:

vem tror du gillar dig ? (a) <3

Upp