en försenad updatering om onsdag

Take me higher.



Onsdag. Ja, morgonen började med att jag vaknar och ser på klockan, den var kvart över åtta.
Skit tänkte jag, menmen vad ska man göra? Så jag tog på mig, sminkade mig och segade väldigt mycket.
När jag väl kommer fram så är klockan kvart - tio i tio.
Vi hade projektintro och den introducerades genom en film so heter ''Schindler's List'' och den handlade om förintelsen och en man vid namn Oskar Schindler (som fanns på riktigt) som räddade ca. 1100 judar från att bli mördade, gasade, skjutna kalla det vad ni vill, men den var jättebra och hemsk. Definitivt värd att se!
Vårt projekt handlar alltså om Förintelsen och det ska bli väldigt intressant att se hur och vad vi kommer få reda på.
Resten av dagen var seg,


maddeey♥
| |
#1 - - Filip:

vart var du idag :O<3

#2 - - Nicole <3:

Asså det var erkligen super jobbigt att titta med svart vitt :P:P haha jag tyckte synd om den där lila flickan som var i färg hon bara gick där :(:(

Upp