Och vad heter din sjukdom?

Hej.
Jag är sur.
På er.

Jo, för att ni är dumma och inte kollar min blogg.

Idag har jag gjort tråkiga saker typ som att vara i skolan. Varje dag är ett äventyr - sure, my ass.
Det som är ännu tråkigare är att jag inte har någonting att göra. Den lilla duktiga Madeleine är klar med det mesta och har ingenting som hon behöver vara klar med förens lååång tid.
Trots att jag känner mig riktigt seg och bara vill titta på en film med mycket spänning i så väljer jag ändå att påbörja hemkunskapsuppgiften. Du kan det här!Kämpa bara på nu
Jag kan säga som såhär att min inre röst är jobbig.
Jaja, det blir pannkaka idag :)

madeleine♥
| |
#1 - - Anna:

vet hahah men pallade inte (A) <34

#2 - - Kia:

svar: jaha okej. Visst blev de`t? ;) <3

#3 - - emmae:

sv: JAAAAAAAa, asså det är seriöst världens bästa program! :D :D :D börjar ALLTID gråta när jag ser på det, me LOVE it! <3

Upp