Angus, thongs and perfect snogging

FÖRLÅT!!! 
Det går verkligen inte att uppdatera bra när jag är hos mamma, men nu ska jag försöka göra en bra sammanfattning om det som har hänt i helgen.

Jag var med Anna och Filip på lördagen, fram till halv fem. Därifrån åkte jag direkt till Sara K. Vi skulle åka tillsammans till Nicole, där Sara U,Olivia,Kajsa,Nicole väntade.
Vi lekte lite lekar och försökte titta på en film, men det gick inte särskillt bra. 
Vi spelade klädpoker och dem fyra som förlorade skulle springa i underkläder fram och tillbaka på bilvägen.
Jag förlorade. Nicole med. Sara U med. Juliet med.
Olivia vann. Kajsa och Sara K, hann åka hem innan stripteasen började. 
Hoppas bara ingen tog kort på oss... Det skulle bli jävligt jobbigt om det kom fram :O
Men.. äsch, vad gör det egentligen? Sen åkte Olivia hem och jag och Sara sov över.
Vi pratade länge och somnade vid ett ungefär.
Jag vaknade först som alltid och jag läste en bra bit i min bok tills resten vaknade.
Då tittade i på:
Jag vet vad du gjorde förra sommaren
Fredagen den trettonde (inte så långt dock, vi ville titta på en annan film)
Angus, thongs and perfect snogging
Sen gick vi till kyrkan och vi har enats om att inte vara med på några fler mässor!
Och nu sitter jag här och skriver.

Bilder från den sistnämnda filmen 
     
 


madeleine♥
| |
#1 - - Rebecka:

Gud vilken söt blogg :)

#2 - - Rebecka:

Gud vilken söt blogg :)

#3 - - Anna:

sv; tack =) <33

#4 - - sara:

svar : ne! världenssötastemadde!



hade jätte kul hos nicole :) måste göras om ! :D:D: <33

Upp