Never had a dream come true

Förlåt, jag har varit lite seg på att uppdatera.
Det har inte hänt så himla mycket.
Nicole fyllde år idag, 06:45 faktiskt.
Vi sjöng och gav henne presenter. Hon fick ett biobesök + 100 kronor att spela för på HeronCity av mig.
Vi ska alltså se New Moon, vilket blir senare, mycket senare i November till och med.

Jag hade IUP-samtal idag. (Utvecklingssamtal) konstig skola, konstiga namn.
Det gick... ehrm. Ja. Om du nu så gärna vill veta så får du faktiskt fråga.
Annars så håller jag på att sticka en fiiiiin halsduk på slöjden. Den kommer bli superbra, bilder på den superfina saken kommer när den är klar.

PS.
Lyssna på Sum 41 - With me


madeleine♥
| |
#1 - - Nicole:

Haha du kommer fan bli som min mormor snart xD<3

#2 - - Lisa:

kikar in :)

allt bra idag ?

Upp