Tack så jävla mycket

Ja, skola idag. Det var så in i helvete kul. not
För er som inte tror mig, här får ni;

Jag vaknade, tog på mig kläder drack oboy och gick till bussen.
Under den tiden visste jag ingenting om den här ''skvaller på vittra bloggen''.
Satt på bussen, på den fjärde stationen går Oscar J på, när vi går på tåget ser vi Emil och sätter oss där. På södertälje hamn går Patricia på och hon berättar om någon skvallerpavittra.blogg.se och jag undrar vad det är för no-lifers som har gjort den.
Ser ni?????? Det ögonblicket fick jag reda på det. Ursäkta mig för att jag fick veta det en halvtimme innan er.

Ja, dagen var väl bra, fram till lunch fär jag får höra att det tydligen är jag som har skrivit den där bloggen.
Det tog emot, speciellt när det visar sig att det dem säger är seriöst. TACK!
Så det blev en härlig eftermiddag, jag längtar tills det blir såhär igen! Ja, varför ska jag inte ta och göra en sån där blogg bara för att visa hur jävla rätt ni har?? Aldrig i hela mitt liv att jag skulle göra en sån sak!
Vadfan tror ni om mig???? Det känns ju jävligt bra..  

madeleine
| |
#1 - - Kia:

dom som tror det seriöst vet jag inte vad.. Jag tror förlåt måste rätta mig själv VET* att du inte skulle vara så elak och skriva den. puss! <3

#2 - - Simonjakobsen:

ja tror inte att de va du!

#3 - - Kia:

sv. det är bara sanningen! Fin ny header!



btw: läs annas blogg: http://annnaaaas.blogg.se/index.html :)))

#4 - - emmae:

jag tror och jag vet att det inte var du madeleine!<3 förstår hur det känns, ungefär som när någon säger att mina betyg grundas på hur mycket en lärare tycker om mig... :(<3

#5 - - jenny:

sv, haha okej xD

jag har faktiskt ingen aning om hur det börja brinna ;o



men fyfa, dom kan ju inte gåoch säga att det är du om dom inte vet ;o<3

#6 - - sara:

det var inte du madde. du skulle aldirg kunna göra någon sånt. vi måste vara någon dag föresten ;) älskar dig <3

#7 - - Patricia:

svar; ja, han är så störande ! :o <3

Upp