Tills mitt hjärta slutat slå.

Den sista meningen jag ville säga.
Den sista meningen jag aldrig sa.
Den sista meningen som föralltid kommer att vila på min tunga.
Den sista meningen på tre ord.
Jag hatar dig.

Jag har funderat och tänkt att jag kanske ska göra en fortsättning på min novell som jag gjorde i våras.
Vad tycker ni? Klicka här för att läsa den förra. Den är lång, men jag antar att det är ett tidsfördriv?
Ska ändra lite hit och dit på bloggen nu, försök att vara tålmodiga.

madeleine♥

| |
#1 - - emmae:

sv: okej, bra:) JAAAA!!! vi vill ha en fortsättning!!!:):):):)<3<3

#2 - - Anna:

sv; hahaa SMALIS, jag vill träffa dig nu nu nu! men jag har toooo mutch in my schoool just nu :( o jag e borta hela helgen. men det är klart jag VILL träffa dig :o



fin header btw =) <33

#3 - - Kia:

sv. yees! <3

#4 - - Kia:

vad improviserade ni? (kommer inte ihåg vad jag skrev) <33

Upp