en smula tjockare



Detta är alltså mitt trasiga kontokort, skulle ha visat hur det såg ut framifrån. När jag tog korten kom jag på att det kanske inte är så smart att lägga ut själva koden som står på framsidan... Vem vet vad folk kan göra liksom? Hahaha, men ni får nöja er med det här i alla fall ;)
Och nej, jag tog inte sönder det själv. Och nej, jag vet inte hur det gick sönder.
Det nya kortet beräknas komma nästa vecka.


No more bilder for todajj.
Även om jag skulle lägga upp en bild där jag visar hur mitt hår ser ut just nu, så skulle ni inte se någon skillnad. Då är alltså den idén borta.
Jag har inga intressanta bilder att lägga upp, som inte är mer än tre dagar gammla. Jag vill visa er nytt och fräscht liksom. Dem enda bilderna jag har nu är på mina skor, som är nya.

Ni får nöja er med en låt istället ((:

Like Toy Soldiers



Det jag gjorde efter maten tills nu, var att fira min kusin som fyller 17! Grattis Matilda (:
Hahahaha, med tanke på det. Jag och min andra kusin Malin har så jävla sjuk humor. Sant, så sant.
Ja, ni märker att namn på M är populärt va? Hahah själv har man ju bäst namn (h) Madeleine ^^
| |
Upp