designa min själ?

Om ett ex antal timmar ska jag gå upp för att göra mig i ordning för ännu en dag i skolan.
Det känns bra, ny skola och allt det där... SUPer.

Jag ändrar och blir aldrig nöjd, men det är ingenting nytt. Jag försöker hitta en bra design, men fan vad det ska vara svårt!
Har precis kollat klart på två avsnitt av RJ Berger och ett avsnitt My life as Liz. Nice.
Älska låten jag la upp förut, den äger hårt! ♥
Lalalalalala girl you're gonna set me on fire lalala.

Inget intressant. Imorgon ska jag ner på stan och spendera pengar. Fy på sig, madeleine!
| |
#1 - - Johanna:

vilken härlig färg på bakgrund du har på bloggen! :) <3

puss!

#2 - - saraau:

sv ; haha, sommarlovet är ju slut så deklart att jag börjar skriva igen? :d hihi

najs design madde padde :* måste ses någon dag! puss <3

#3 - - Alexandra - Uppsalas största blogg:

Hej :) Skulle bara vilja tipsa dig om min tävling jag har just nu där du kan vinna ett par awesome high heels som är designade utav josefin crafoord värda 1799 kr! Vore jättekul om du var med! Kika gärna in tävlingen här:



http://vadfanskajagheta.se/2010/august/tavling-vinn-skor-varda-1799kr.html

#4 - - saraau:

sv ;haha, jag med :) ingen aning :O :O <3

#5 - - Johanna:

haha! jag är så jävla blond! <3

#6 - - saraau:

sv ; ha-ha ;)

aah :D låter bra :) <3

Upp