döda mig

Åh! Jag läser fortfarande på New Moon och jag är så trött på allt hennes tjafs, hallå! Det finns två böcker till, uppenbarligen så kommer Edward tillbaka. Blöhö.

Jej. Gymnasiet äger fett, så det så.
Idag var det medieproduktion och vi gjorde först namnskyltar och sedan visitkort som vi ska trycka nästa måndag, min blev schnygg. Min grupp är förövrigt bra, i den lilla datorgruppen i den lite mindre gruppen än den största gruppen som kallas klass MP10D, så sitter jag med talle, robin o martin, så det är nice.
Hahahaha, lärarna blev väldigt arga för att vi lekte med ljudet, säg inte till någon att det var min idé.
Hur som haver så börjar jag halv elva imorgon, sug på den en stund och vi fortsätter på samma spår som idag.


my facebook bild, nice? Jää... den är tuff på sitt sätt. Jag kommer antagligen att höra av mig imorgon innan jag åker till skolan.

| |
Upp