nya stil

Kuzco & Kronk:

Kuzco - Vem är det som sitter på fel plats?
Kronk - Oh! Jag vet, jag vet. Det är Yzma, ellerhur?!
Kuzco - Jätteduktigt Kronk! Här, ta godis.
Kuzco slänger godiset över huvudet på Kronk och över en kant, Kronk ramlar ner.


Jag skrattade nästan så att jag dog. Det var så himla kul! Hahah, och sen när Yzma drar upp klänningen så skriker de "åh nej, inte det!!" Sen drar hon lite längre upp och tar fram en kniv. Då drog Kuzco och Pacha lättnadens suck.
Jag skrattade ännu mer där. Hahahahahaha, det var jätteroligt.

Okej, jag kollade på barnfilm, höhö. Det var skitkul ju :D
Neje, jag är arg.
Jag åkte nyss till Coop för att prata om mitt blivande jobb, men så var hon inte där. Tragiskt? Jo, jag håller med.
Nu ska jag... Vad ska jag göra egentligen? Hm... vet ej. Det löser sig.
| |
#1 - - Johanna:

hihi, tack! <33

Upp