10 minuter till midnatt


Jag är besatt.
Hahahahahahahah.
Ja, ni får tolka det där hur fan ni vill X)

Men, ehm, jag har insett att jag mår bra, men dåligt på samma gång. Det är liksom som om båda dessa parter balanseras så bra så att jag varken mår dåligt eller bra. Mitt emellan, typ.
De e ju bra? Hmm.. Ja. Jäää.

Jag är klar med min gymnasieansökan nu. Phuuuuusssccht.
Nu är det bara för mig att skriva ut, få underskrivet och vänta. Vänta. Vänta. Vänta. Detta eviga väntande.
Tråkigt. Jag säger som Lina
"Nu får det fan hända något, innan jag vissnar och dör!" 

Ett konstaternade.

Jag vill ha dig.


Imorgon ska jag och fler från skolan bada isvak. Kul. Har ni tänkt på det här:
Om jag dör... Då blir det ingen mer blogg för min del, den kommer stå gapande tom på roligheter, töntigheter och sjukt grymma awesomenessheter.
Synd för er.
Synd för mig.
Jag är ju död.

Nje, jag hoppas inte att min hjärna typ går sönder och fryser till is :o
Hjärtat är ju redan helt cp, så vafan. Don't worry. ;) hehe.


strike a pose!








| |
Upp