[streck]

Ge mig nytt hopp.
Eller ge mig ingenting alls.


Du fattar inte vad du gör mot mig.
Du fattar inte...
Jag hatar dig
Eller gör jag? Ne, jag tror inte det.




Jag kollade tågsaken nyss och den går varje halvtimme till södertälje nu! Tufft va?
Då kanske jag kan komma till tandläkaren på tisdag i alla fall.
Jag ska typ tigga och be på mina bara knän om att dom ska ta bort tandställningen, jag har haft den i 2 hela år i mars!
Fast tandställningen på den nedre tandraden har jag bara haft i typ... tre månader? Något sånt.
Onödigt för er att veta, men det är ju ändå som en dagbok de här så.. ah.


Nej. Nu ska jag bara göra inget som jag gjorde innan.


http://img31.picoodle.com/img/img31/9/8/1/f_friendsbyssm_6fb0ef0.jpg
| |
#1 - - emmae:

sv: haha, emma sydde ett spetslinne och jag lagade långkalsonger och försökte mig på en kjol, haha ;)<3

Upp