chill o pill

Hej alla godtrogna läsare!
Just nu är jag hos mammas kompis och jag passar på att låna datan.
Det är ändå inget skoj med att sitta med dom, så jag prioriterar er högre :)
Ja... Det har inte hänt så speciellt mycket idag, men en och annan parodi och video har ju kommit upp på youtube och bloggen.
Jag kommer inom några minuter att länka till min aldelles egen youtube sida, där finns det en massa skoj som jag tycker att ni ska kolla in!

Länken kommer finnas, för er som inte vet, där alla namn på personer finns... Den kommer att heta : Min youtube sida eller liknande.

Imorgon är det Söndag om jag inte minns fel.
Under morgon dagen kommer jag göra det som alla förväntar mig att göra:
Ingenting! Mitt liv, mitt problem ;)

Jag tänker lämna er med en sista mening - eat my shorts! :)

madeleine

| |
Upp