frisk o kry

När jag var och tränade idag så blev jag arg.
Det var en söt gammal gubbe som tränade lite och sen skulle han typ stretcha mot en vägg, ni vet. Då satt det typ två tjejer som var ungefär femton tror ja, som satt och skrattade åt honom. Fan vad jag blev arg.
Om jag hade varit på humör hade jag fan gått fram till dom och typ sagt att vafan ni blir inte smalare för att ni sitter o glor på folk som faktiskt tränar.
Jag tror inte att han gubben märkte, men fn vad jag blev arg.
Jag HATAR människor som har roligt på andras bekostnad. 

Usch. 

Ja. Jag väntar på nicoletta som kommer vid fyra. Om typ en timme. jag kanske borde röjja lite... 
Ne, hon är van (:

Spelar ett soel som kia fick mig att spela -.-' Läste ett inlägg och om folk nämner något spel så börjr jag oftast att spela det. Tack!. Dumma hjärna. 

  
| |
#1 - - Anna:

madde har du börjat tränat without meeeee? hehe (y) bt, du svarar inte på sms :( <3

#2 - - Kia:

hahahaha men madde erkänn att det är kul!! :D:D <3

Upp