I don't wanna go to rehab

När jag ska säga någonting om simbas pappa (Lejonkungen snackar jag om nu) så säger jag alltid Mustafa...



Hallå? Madeleine få in i din feta skalle att han heter Mufasa!

Ja, lite random fakta om mig sådär....





Ditt namn: Madeleine
Längd: 162, kan man ens kalla det längd?
Spelar du något instrument: jag kan allt!
Vem är snyggast: han som e bakom dej ;)
Vem vet mest om dig: gissa en gång (:
Vad vill du ha just nu: sommar o bad
Vilka sjukdomar har du: en massa, you name it
Fobier: fula bilder på en själv

Något du funderat över: Hur fan jag kunde göra av med 9.125 kronor på mindre än en månad när jag inte köpte någonting?
Och varför man stavar rosa med o och inte med å?Jag vet att det skulle se grymt fullt ut med å, men ändå!
Åsikt om jultomten: Fan vilket jobb! jag skulle inte orka ge presenter till folk, men inte få någonting själv!
Tycker du att du är attraktiv: med gasmask på ;)
Din hårfärg och frisyr: blond o het, jo tack ja vet  
Skolväska just nu: bajsbrun sak/addidas
Har du på dig just nu: kläder, va annars?

Har du glasögon:
näjj
Hur ser din plånbok ut: rivmärken på den? :s
Favorittv-program: en massa
När ska du festa nästa gång: när jag har tid 8)
Vad köpte du senast: en dålig tidning
Vem sov du hos senast:  oj...?
Stjärntecken: Våg - klumpig o ger för mycket kärlek än vad som tas emot
Ögonfärg: brun med en skur av grönt

Kroppsform:
vad tycker du?
Kall favoritdricka: pappas citronsaft
Varm favoritdricka: oboy!
Alkoholhaltig favoritdricka: hmm?
Säger ofta:  asso
Saknar du någon: ...närhet ):
Du fikade senast: de vet ja int.

Hur känner du dig nu: fetto baba
Kan du laga mat: nje... jag brände en bulle i micron så att brandlarmet gick.. den var helt svart. Vi fick köpa ny micro.
Vad tycker du om fötter: dom är fötter? vad tycker du om fötter? :s
Är du smart: vet ej. folk kallade mig IQ fiskmås förut -.-
Snarkar du: nej!
Är du aktiv i skolan: om jag gillar ämnet. jag gillar inte några ämnen spec. 
När och varför grät du senast: det vill du bra allt veta?

madeleine | |
#1 - - emelie:

sv; haha det var mest skämt, :) skulle aldrig velat ha den på mig, haha!



Jag är med 1.62, men jag kör på klackar så blir lite längre, men jag vet hur du känner dig! :D

#2 - - emmae:

sv: höhö, vi har tagit semester, nämen jag vet inte, ska försöka skärpa till mej :D btw, ''tar'' listan från dig, skriver det på bloggen, okej? :D<3

Upp