I Let Go

Det känndes inte lika hemskt att publicera det förra inlägget efter ett par fina kommentarer.
Tack!


Nu sitter jag förväntansfullt och väntar på att denna dag ska ta slut. För imorgon ska jag få mitt busskort och gymkort framförallt. Det kommer kännas som en lättnad att få röra på mig ett x antal gånger i veckan. En bra rutin. Det kommer, hoppas jag, gå bättre med plugg och sådant när jag har fått röra på mig. Som om resten av min energi kommer att gå till pluggandet och vänner.
På våren när det börjar bli varmare ska jag börja springa, så ni vet. Bloggen kommer att uppdateras, såklart, men det kanske är mer djupa inlägg eftersom jag kommer ha mycket att tänka på när jag väl börjat springa och låter tankarna löpa.
Så ni kan nog gissa att ett av mina nyårslöften är att bli mer aktiv och röra mer på mig.

Ja, men jag hoppas att ni tar vara på den tid av lovet som vi har kvar, för det tänker jag göra (:

Imorgon blir en bra dag, inget ska få dra ner mig!

madeleine



madeleine | |
Upp