Incredible and unbeliveble

Hej allihopa.

Kan ni fatta att imorgon vid den här tiden så kommer en trött liten flicka sitta i skolan och ångra och ångra sig att hon inte skolkade för en gångs skull?

Ja.. När jag gick upp imorse satte jag mig vid tv:n och kollade på den. (konstigt, ellerhur?)
Det var Animal Planet som stod på och ja, tänkte jag, varför inte kolla?
Jag kollade på typ Ormjägaren eller något, haha.
Men sen! På reklamen pratade en kille om att han tog hand om schimpanser som sitt jobb.
Kan ni gissa vad jag tänkte då?
Ungefär såhär:

M - ÅH! Det där kan jag också göra!

M - Du skulle ju bli skådespelare nyss?
M - mjo.. men om det inte går någe bra med det så kan jag ta hand om apor!
M - Inser du hur dumt det låter?
M - Men blabla.

En vanlig diskussion mellan mig och migsjälv.

Vi ska på middag hos en släkting senare och jag vet inte riktigt när jag kommer hem, men sakna mig inte allt för mycket.
Vi hörs sen (:
| |
#1 - - JULIA - fashionbyjulia:

SV: Ja eller hur! :) Skulle vara riktigt ballt. Ha en fin kväll ;)

#2 - - emmae:

sv: haha, jag vill INTE heller till SKOLAN! :( uuuuussccchhhh :P<33

Upp