ser du skogen? ne, träden är i vägen.

HAHAHAHAHA, jag tror att jag ska dö.
Så jäääävla roligt klipp, men han snodde min idé! Puckobarn.





Well, jag slutade jobba idag. Skönt.
Fast tråkigt ändå... De är mina vänner ju. Det känns som att sluta skolan igen, fast inte riktigt likadant.
Snyft.
Dagens misstag var nog ändå att, hehehe, slå in 17 rätter då det skulle vara nummer 17, det blev 1602 kronor.
Ingen ville betala och jag förstod inte alls varför?! Hahahah, men efter många samtal och en madeleine som skämdes som fan, lyckades de fixa min miss.

Så, mina vänner, nu är jag fri åter igen och jag kan göra vad jag vill om dagarna.
Först och främst ska jag bli brun.
Sedan kommer det till att färga mitt hår + låta mina ögonbryn växa ut. (jag har själv insett att de är alldeles för tunna, major problem)
| |
Upp