under the surface

Jag längtar inte bara till gymnasiet, utan även till hösten. Hösten har alltid varit speciell för mig - inte bara för att jag fyller år då - det är en speciell känsla som hösten bär med sig när den väl kommer. Det är alltid så mysigt på något sätt. Det är som om man är menad att sitta hemma med en filt om sig och titta på en film när kvällen är sådär perfekt höst-mörk. Ja, visst jag gillar sommaren, men jag älskar hösten och vintern. Jag älskar den där mysigheten. Man kan vara med kompisar och bara hänga, utan att känna det där suget av att "nej fan vi msåte vara ute".
Man njuter av hösten och innekvällarna.
På ett sätt är jag ändå glad att vi inte har höst och vinter året om, för annars skulle jag inte njuta lika mycket av det halvåret som vi nu har framför oss.


Detta är min nedräkningstabell som jag så finurligt valde att visa för er. (orkar inte göra någonting åt ljuset)
















Som ni säkert märker så är texten en liten aning mindre, det var för stort förut kände jag...
Ni kanske ogillar det just nu, men ni vänjer er snart.



Nej, nu jävlar ska det bli titta på Pokémon!



madeleine | |
#1 - - Johanna:

tack Madeleine <3

jag lovar att ringa om jag känner att det blir för mycket och jag saknar dig! <3 för det vet jag att joag kommer att göra! tio år tillsammans. svårt att inte sakna ;) <3 tack för tio fina och roliga år.

och jag hoppas att din födelsedag blir lika mysig som förra året, kommer du ihåg vad vi gjorde då? :) det var trevligt! jag älskar dig Madeleine! <3

#2 - - Johanna:

har du funderat på hur du ska fira din 15 års dag ännu? :) <3

#3 - - Eveliina:

hahah, jag är fail! madde förlåt! jag menar din 16 års dag! hahah! :D <3 förlåt <3



tack så mycket :)<3

#4 - - Johanna:

hahah, jag är fail! madde förlåt! jag menar din 16 års dag! hahah! :D <3 förlåt <3



tack så mycket :)<3

Upp