10 sanningar

Jag har inte glömt bort Söndagens 10 sanningar, så här kommer de.

1. Jag fick skäll av frisören som klippte mitt hår igår.
2. Jag fixar mitt hår när jag har tråkigt.
3. Jag hatar människor som säger att de är dåliga fast de inte är det.
4. Facebook har blivit som en drog, trots att jag inte trodde att det skulle bli så.
5. Jag planerar vad jag ska göra av mina pengar så fort jag får dem.
6. Jag kommer behöva dras med min pappa hela sommaren.
7. Jag blir lätt förtjust i pojkar jag känner.
8. Jag bli sällan kär.
9. Jag har inte sett en enda American Pie film.
10. Jag ska ladda ner alla nu.



Så där. Ni som vill veta hur mitt nya hår ser ut, ni får vänta till ni ser mig, eller tills efter skolavslutningen då jag har lagt upp bilder här. Så hihi. Fast min nya profilbild på facebook är faktiskt tagen efter att jag klippt mig... Men det får bli en hemlighet :)



Jag och Simon, min man (a)
| |
#1 - - jstenroos:

1. Jag fick skäll av frisören som klippte mitt hår igår.

hahah! varför :D <3

Upp