5 sanningar.

10 sanningar blir nerkortat till 5 eftersom det är väldigt svårt att komma på 10 stycken varje vecka.
Okej? Okej.

1. När jag var fyra fastnade jag i en klätterställning och ramlade ner.
2. Jag spräckte en tand och fick sy tre stygn i hakan (som man fortfarande kan se)
3. Jag längtar tills jag får en egen ekonomi.
4. Jag har lyckats odla svamp i min blomma. (kommentar angående just denna punkt "4" idag, 16 Maj 2013, DET ÄR INTE SOM DET LÅTER!!!!!!!! Jag hade en växt i mitt fönster som jag vattnade lite för mycket och den blev typ möglig eller liknande. Sluta misstolka och vara så jävla snuskiga.)
5. Jag funderar seriöst på att färga håret brunt.


Okej, lite kort blev det... Men jaja. Då blir det bara mer att se fram emot tills nästa söndag! :)


Jag och Nicole badade idag och vi kollade på film. Hon såg mig även få utbrott på båda mina föräldrar. Den ena på telefon och den andra face to face.
Mm. Men nu ska jag titta på Remember Me.

| |
Upp