con.

Jag känner mig sjuk... I huvudet.
Nu tänker ni "fast det visste vi ju redan", men faktikst.
Jag sitter och klipper sönder ett par byxor med en väldigt liten och trög sax.
Så långt jag har kommit så känner jag mig sjuk som gör det här, men nöjd, för jag har klippt av ett den hittills och det känns bra. Hahah.
Jää.

Dagen flöt på bra. Det känns som om att nu när jag vet vad som väntar mig om dagarna så går det snabbare. Fast efter ett så börjar det gå saktare.
Såhär ser mitt schema ut i alla fall:

måndag - fredag 09.00 - 15.00
lördag (endast en lördag) - ?

Jag vet inte. Vi får se vilken tid. Jag hoppas i alla fall att jag får mycket i dricks :3
Hihih.

Men tycker ni att jag ska ändra designen, eller är den bra som den är? Please help me, I'm in need.
| |
#1 - - johanna:

det är lugnt :)

men kom till stranden imorron? :D det vore myspys! <3

Upp