olika saker i olika ögon

Vet ni att jag har ett stort projekt framför mig i sommar? Jo, det är att sortera alla de 1644 låtar som jag har på min iPod. De ska bland annat få ett "omslag", alltså en bild, sedan ska jag ta bort alla onödiga kopior, ta bort låtar som jag inte lyssnar på, etc. Det kommer bli stort och jobbigt, men förhoppningsvis så kommer det att sluta bra :)



Mitt hår är nu väldigt blont. Fast det känns som om min hjärna håller på att bli blond den med... Jag tänkte att jag skulle färga håret med en mörkare ton av blont - för att komma närmare min vanliga färg - men nej. Det var dumt.
Resten av håret blir ju blondare och nästa gång jag ska färga då? Hahaha. Det kanske är svårt att se problemet, men det enda möjliga lösningen är för mig att färga håret brunt.
Vilket jag inte tänker göra, jag gillar mitt hår som det är just nu. Det hela kommer att sluta med att jag blir väldigt blond, kanske lite för mycket, men vi får se. Jag har ju trots allt hela livet framför mig.




Jag vet att det är svårt att förstå, men snälla. Låt mig klara mig igenom det här, låt mig se det ljusa i situationen. Jag måste det, jag behöver det.
| |
Upp