sent?

Jag håller på med rensning, en rejäl rensning av allt man kan tänka sig.
Jag har gjort iordning en massa saker nu. Som mina hyllor till exempel. Det känns jätteskönt! Haha.
Nu står det en lampa på mitt skrivbord, det gjorde det inte förut och jag inser nu att det var den detaljen som saknades för att jag skulle kunna plugga här... Nu är det tyvärr försent. Fan.

Just nu känner jag ett stort begär att klippa mig. Ett stoooort begär. Fast inte så kort som jag sa förut, nu vill jag hellre bara ha uppklippt - mycket. Jag pratade med min moder om detta och hon sa att det var bäst att inte klippa för mycket, jag vill ju ändå känna mig som samma person (utseendemässigt) när jag börjar på gymnasiet och hon har rätt. Jag vill ha mitt hår, trots att det inte har så stor betydelse.

Imorgon är det Vittragalan som gäller a.k.a. balen.
Det ska bli så himla roligt! Och den här gången ska jag ta bilder. Det var en stor miss av mig att inte ta bilder på klassresan, men en film fick vi i alla fall från den. Den var mycket fiiiiin.






| |
Upp