trött, pigg och glad.

Jag spenderade hela min cykeltur hem med att tro att jag skulle bli överkörd.

Vill ni veta anledningen? Ja, det är klart att ni vill.
Först och främst så försov jag mig, vilket ledde till att jag var tvungen att cykla (det går myyyyyycket snabbare än att ta bussen). Jag kom 15 minuter försent.
Sedan så var det dags för Catch The Flag i skogen. Mitt lag vann.
Efter det var det brännboll som gällde, niorna vann över pedagogerna.
När Ida, Sara, Ivan och jag sitter och väntar på tåget, jag med min cykel, så ser ida en krona och säger att det ligger en krona under bänken och hon tänker inte ta upp den. Jag tar den och ser att det är en enkrona från 1994!!
Jag har letat i över fem år efter pengar från 94, men aldrig hittat några. Men nu, inom loppet av två månader, har jag hittat både en femtioöring och en enkrona. Det är sjukt.
Det här var alltså min lyckodag. Så tror ni inte att jag var rädd att någonting hemskt skulle hända? Jo. Det var därför som jag aktade mig för bilarna.





Nu har jag precis kommit hem från avslutningsmiddagen och mina fötter gör väldigt ont. Så ont att ni inte ens kan förstå! Klackskor - inte min grej.
madeleine | |
Upp