bored of boringness (?)

Jag sitter just nu och plattar håret.
Utseendet är viktigt, trots allt det står i tidningar att det bara är insidan som räknas.
Om du ser ut som sopor så är det väl mindre chans att "den snygga killen" snackar med dej?
Visst man kan ju bli bedömd som någon helt annan när man fixar sig o så... (hänt mig ett flertal gånger -.-)
Men efter ett tag inser personen som du pratar med vem du är på insidan.
Så mitt tips är: Fixa i ordning dig (:


Jää. En massa gamla låtar o bilder hittade jag igår/idag på minneskortet till telefonen eftersom jag inte använt minneskortet sen juni 09.
Vad lääääängesen det var. Haha, men skojsigt att se bilder och minnas tillfället! Tummen upp för det.


http://3.bp.blogspot.com/_2fxksWutMUM/Stzl1MJgodI/AAAAAAAAAKw/tdRW4nWOgwQ/s320/people+always+leave.jpg
| |
#1 - - emmae:

du borde lägga ut några bilder från mobilen, alltså de du kollade på:D <3

Upp