make me laugh

Jag är ledsen för dålig uppdatering igår... Men jag pluggade faktiskt hela dagen!
Så det så.

Nu är jag i alla fall tillbaka efter en dag med pluggande och en dag med skola.
Som vanligt? Ja.
Blev irriterad? Ja.
Hmm... På vad är då frågan? Nje. Det bör nog hållas för mig själv. Inget märkvärdigt...

Facebook är aktiviteten jag håller på med just nu... Och skriva här såklart.
Quizen som jag ska göra nu heter:
Hur mycket grottmongo är du?

Svaret:

Hur mycket Grottmongo är du? - 35% Wannabe
Resultat: 35% Wannabe
Du är för det mesta normal, men kan ibland ta fram ditt lilla mongo i dig om du vill.

Kul.


Aja. Nuärematsånuskajagätahejdå!(:
| |
#1 - - Anonym:

hhhhhhhhhhahaha

#2 - - Johanna:

hahahaha, va roligt att du drömde om mig inatt xD <3

hahaha, hoppas jag drömmer om dig inatt! <3 :DDDDD

Upp