oro

Imorgon är dagen då jag ska göra mitt intagningsprov.
Imorgon gäller det.
Ni måste verkligen heja på mig och hoppas att jag klarar det.


Ni fattar inte ens hur jävla glad jag är!
Jag ÄGDE sönder på engelska nationella provet (hör och läsförståelse)!!
Jag är så himlahimlahimlasupermycketmedenergiglad! ;d
Hehehe, men nu ska jag ätisch våfflisch, eftersom jag inte kommer var hemma imorgon då det egentligen är våffeldagen (:

Vi höres.
| |
#1 - - Kia:

åååh lycka till! :D Jag hoppas att det går superbra för dig!

Vad fick du på np då? :D (poängen alltså) <3

#2 - - supersnällasilversara:

HEJAHEJAHEJAHEJAHEJAHEJAHEJAHEJA!!!!!!

du kommer äga sönder på provet imorgon också :D

jag kan skicka ett sånt är heja mms till din innan (a) hehe <3

#3 - - supersnällasilversara!!!!!:

svar: haha , tyst nu madeleine :D inte sånna dumheter! (a) <3

Upp