Pinky

Jag börjar med att säga att jag är nöjd.
Egentligen, inte med allt, men med hur vissa saker har blivit.
Som mitt hår till exempel, färgade precis om det och ja. Det blev helt okej. Tror jag.
Ärligt talat. Jag är faktiskt nöjd med vissa saker som har hänt i mitt liv.

Hur som helst. Ni måste fatta att det jag skriver här är min åsikt, det är ingenting som ni måste läsa. Det är ert eget val och det är såhär jag tycker och tänker allt ni behöver göra är att acceptera det.
Sen så ska ni skita i hur jag klär mig, det är liksom mitt val det också.


Never Again:



Jag och några andra ska vara på Astra imorgon klockan 07.30.
Jag kommer dö.
Vi ska sälja kakor, så jag måste ta mig för att baka nu.
note:
Pappa bakade inte jag.


Kom på att jag blev riktigt förbannad när bussen körde förbi min hållplats idag. Tack så jävla mycket SL. Hoppas att ni på SL googlar "SL" och hittar det här.
Ni SUGER som fan.


| |
Upp