breaking down

Heeii.


Jag behöver någonting som jag kan jobba för, någonting som kan hålla min motivation uppe. Jag behöver någon. Jag blir ledsen på er alla som inte tar vara på det ni har. Fattar ni att det finns folk som bara trånar efter just det du har? Det är sjukt. Det är sant.
Jag vill få börja på någotning nytt, så snälla ni, hjälp mig att bli bra. Hjälp mig att uppnå någonting.
Åh, alla är så jävla ledsna på mig hela tiden. Jag är ledsen på mig också, ska ni veta.


Blä.


Jag heter Madeleine och jag är femton år. Igår var jag på en tjejkväll och tyckte att det var jättekul, fann inga fel med dagen alls. När jag kom hem dagen efter blev allt bara fel och just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Jag hatar dig, men jag älskar dig. Fan.



If You Got The Money (Acoustic)
| |
#1 - - ANNA BANANA:

sv; YES I AMMMM!!!



madde, ngt du vll prata om? & btw.... Jag saknar dig MYCKET <3

#2 - - Kia:

varför är du så ledsen ? :( <3

#3 - - Anonym:

Jag vet du gillar mig=)

Upp