ett andetag

Det första jag gjorde imorse var att upptäcka en ny grej på min iPod, grattis. Har liksom haft den i 7 månader.

Jää, men sen så tänkte jag att jag skulle få lite färg på mina ben, så jag satte mig på studsmattan i shorts och t-shirt.
Tror ni att jag frös? Haha, jag skulle nog ha tänkt på att det inte är så jättevarmt ute fast solen skiner. Hmm.. Det får bli en läxa.


Vad tycker vi om Maj? Maj, det är sista hela månaden med skola... Sen går vi bara till den 15:e.
Herregud! Jag kom just på att vi ska åka på klassresa inom en väldigt, väldigt, väldigt snar framtid. Hehe, så min solbränna måste bli snygg som fan. (a)

Nää, eller jo, men asso hnu måste jag verkligen plugga. :)
Madeleine ska ju komma in på gymnasiet som hon vill ju :D

Stand Out
- inte hela, men bra ändå :)
| |
Upp