avslagen läsk

Det här kommer antagligen bli det sista inlägget som kommer vara synligt på facebook. Det är bara allmänt drygt och folk bryr sig nog ändå inte så mycket om min blogg.



Jag går ner för trappan och hör ännu en ABBA-låt på radion. Förundrad blir jag, var enda gång jag varit nere så har det varit olika låtar, kan ABBA verkligen ha gjort tillräckligt många låtar för att täcka 11 timmar? Jag vet inte.

Det finns någon gång ibland jag kan se på mitt hår och tycka att det är långt och fint, när jag sedan duschat och det blivit alldeles fluffigt och bara allmänt irriterande så försvinner hela alltet. Mitt mål är att ha långt hår för en gångs skull, fint och välskött. På ett sätt tror jag att jag kommer känna mig finare då. Att håret har sådan betydelse? Vet inte, det bara är så.




Bara för att jag ser död ut och även känner mig så för tillfället.
| |
Upp